شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

تلفن ۴ رقمی تهران: ۱۸۴۹

تلفن شهرستان: ۴۱۲۶۸۰۰۰-۰۲۱ و ۸۶۰۲۰۰۹۴-۰۲۱

1400/11/18 - 11:10

مقایسه میلگرد شاهین بناب با میانه، اصفهان و ظفر بناب

مقایسه میلگرد شاهین بناب با میانه، اصفهان و ظفر بناب

متفرقه د 18 بهمن 1400 11:10

آشنایی با کارخانه بناب، اصفهان، میانه و شاهین بناباولین گام برای انتخاب میلگرد یک کارخانه، تخمین فاصله کارخانه تا محل پروژه شما است. در این بخش با موقعیت جغرافیایی و مهم‌ترین مشخصات هر کدام از کارخانه‌های ذوب‌آهن، ظفر بناب، میانه و شاهین بناب آشنا می‌شوید 

کارخانه ذوب‌آهن اصفهان؛ بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد در ایران

کارخانه ذوب‌آهن اصفهان یکی از اولین تولیدکنندگان فولاد در ایران بوده و در دسته بزرگ‌ترین و مشهورترین آن‌ها نیز قرار دارد. این کارخانه در سال 1346 شمسی در جنوب غربی استان اصفهان تأسیس شد. محصولات این کارخانه شامل: انواع تیرآهن بال نیم پهن، بال‌پهن موازی (H)، بال باریک شیب‌دار (IPN)، انواع میلگرد ساده و آجدار شاخه‌ای و کلافی و مفتول، انواع نبشی، انواع ناودانی، شمش ساختمانی، انواع چهار پهلو و ریل می‌شود. چنانچه محل پروژه شما در نزدیکی استان اصفهان یا اطراف آن قرار دارد، می‌توانید محصولات فولادی خود را از این کارخانه خریداری کنید و کمترین هزینه حمل را بپردازید. ظرفیت تولیدی فولاد این کارخانه به صورت سالانه، حدود 2 میلیون تن است.

کارخانه میانه در کجا قرار دارد؟

کارخانه میانه در استان آذربایجان و در نزدیکی شهر تبریز قرار دارد که در سال 1376 تأسیس شد. کارخانه فولاد آذربایجان (میانه) امروزه مشغول تولید محصولاتی چون: میلگرد ساده و آجدار، نبشی و ناودانی و تسمه است. اگر پروژه شما در شمال غربی کشور در حال انجام است، محصولات فولادی خود را می‌توانید از این کارخانه تهیه نمایید. این کارخانه توانایی تولید 550 هزار تن فولاد در سال را دارد.

 آشنایی با کارخانه ظفر بنابکارخانه ظفر بناب نیز در دسته کارخانه‌های تأسیس شده در استان آذربایجان شرقی است که در سال 1386 احداث شد. این کارخانه امروزه مشغول تولید محصولاتی چون میلگرد و تیرآهن است و ظرفیت تولید سالانه آن به 500 هزار تن ‎میرسد که 300 هزار تن آن به میلگرد اختصاص دارد. درصورتی که قصد خرید میلگردهای این کارخانه را دارید ابتدا قیمت میلگرد بناب را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید؛ چراکه این کارخانه سعی دارد همواره قیمت میلگردهای خود را در رده مناسب نگه دارد.

با کارخانه شاهین بناب چقدر آشنایی دارید؟

کارخانه شاهین بناب در سال 1383 در شهرک صنعتی بناب واقع در آذربایجان شرقی تأسیس شد؛ این کارخانه امروزه میلگرد آجدار، انواع تیرآهن، نبشی، ناودانی و شمش فولادی تولید می‌کند تا به نحوی بتواند بخشی از نیاز فولاد کشور را تأمین کند. ظرفیت تولیدی این کارخانه حدود 520 هزار تن در سال است

www.digiahan.com

دیجی آهن