شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

تلفن ۴ رقمی تهران: ۱۸۴۹

تلفن شهرستان: ۴۱۲۶۸۰۰۰-۰۲۱ و ۸۶۰۲۰۰۹۴-۰۲۱

1400/9/21 - 16:10

معرفی مرجع قیمت روز آهن و میلگرد

معرفی مرجع قیمت روز آهن و میلگرد

متفرقه ی 21 آذر 1400 16:10

یکی از موارد با اهمیت برای خریدارانی که تمایل به سفارش غیرحضوری دارند این است که مجموعه مورد نظر دارای مجوزهای لازم در ارتباط با فعالیت خود باشد. درهمین راستا، دیجی آهن کلیه مجوزات لازم برای خرید آنلاین را دارامیباشدبه همین ترتیب، می ‌توانید با خاطری آسودهاازخرید کنید

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، کلیه محصولات فولادی پروژه های صنعتی و عمرانی را تامین و با مناسبترین قیمت بازار به مشتریان عزیز عرضه می دارد. در ادامه به برخی محصولاتی مانند انواع لوله فولادی، قوطی پروفیل، نبشی ناودانی و سپری، محصولات مفتولی و شمش فولادی که توسط شرکت دیجی آهن تامین و عرضه می شود، اشاره خواهیم کرد.

فروش و عرضه انواع لوله فولادی

شرکت دیجی آهن ، کلیه سایزها و انواع لوله فولادی از جمله لوله داربستی، لوله مبلی، لوله سپاهان، لوله گالوانیزه قزوین و لوله مانیسمان چین رده ۴۰ و لوله مانیسمان چین رده ۸۰ را عرضه  می کند. کلیه قیمت انواع لوله فولادی در سایت شرکت دیجی آهن درجداول به صورت کامل آورده شده است و روزانه بروزرسانی می شود.

لوله گالوانیزه دارای یک روکش روی مذاب می باشد به همین دلیل مقاومت بالایی نسبت به رطوبت و غیره  دارند. لوله مانیسمان از لوله های بدون درز می باشد که برای انتقال نفت و گاز استفاده می شود.

شرکت دیجی آهن ، ارائه کننده بهترین قیمت لوله فولادی و کلیه محصولات فولادی به ویژه قیمت میلگرد در بازار می باشد که این قیمت ها در تلگرام این شرکت به صورت روند افزایش و کاهش نسبت به قیمت قبل مشخص می شود.

 

عرضه کننده کلیه مقاطع قوطی پروفیل

شرکت دیجی آهن کلیه مقاطع قوطی و پروفیل را به فروش می رساند. قیمت انواع قوطی پروفیل کارخانه های مختلف در جداول قیمت سایت این شرکت آورده شده است. شما عزیزان می توانید با توجه به نوسانات بازار، قیمت ها را به صورت روزانه بررسی نمایید و برای خرید و یا مشاوره تخصصی با کارشناسان بخش فروش آهن ملل تماس حاصل فرمایید.

کاربرد زیاد قوطی پروفیل باعث شده که بخش زیادی از هزینه ی ساخت سازه ها و پروژه ها به قیمت قوطی و پروفیل بستگی داشته باشد. انتخاب پروفیل مناسب یکی از فاکتورهای مهم برای بهینه سازی اجرای سازه می باشد.  

شرکت دیجی آهن ، ارائه کننده بهترین قیمت قوطی پروفیل در بازار می باشد. می توانید برای بررسی روزانه قیمت ها از یک کانال و یا مرجع معتبر از طریق کانال تلگرام دیجی آهن اقدام نمایید.

تامین کننده کلیه مقاطع نبشی، ناودانی و سپری

دیجی آهن کلیه مقاطع نبشی، ناودانی و سپری را عرضه و به فروش می رساند. قیمت نبشی و ناودانی کارخانه های مختلف با توجه به آخرین قیمت بازار بروز رسانی می شود. با مشاهده هر جدول قیمت در سایت دیجی آهن ، می توانید از قیمت روز هر محصول در سایزهای مختلف مطلع شوید. شرکت دیجی آهن خریدار عمده محصولات کارخانه های مختلف می باشد. به همین دلیل بهترین قیمت نبشی و ناودانی در بازار در انحصار شرکت دیجی آهن قرار دارد.

انواع نبشی در جداول قیمت دیجی آهن ، بر اساس سایزهای مختلف دسته بندی می شوند. سایز نبشی ها از ۳ تا ۱۰ متغیر می باشد. کاربردهای نبشی با توجه به پروژه و سازه و بر اساس سایز، طول بال، وزن نبشی و غیره متفاوت می باشد. یکی از فاکتورهای مهم در تعیین هزینه سازه ها، قیمت روز نبشی می باشد.

برای خرید هرچه راحتتر نبشی و ناودانی ازدیجی آهن ، می توانید با دفتر فروش آهن ملل تماس بگیرید. از کارشناسان مشاوره تخصصی و رایگان بگیرید و خرید خود را سفارش دهید. همچنین می توانید از طریق فرم های داخل صفحه محصولات سفارش خود را پر کنید تا در اولین فرصت توسط کارشناسان با شما تماس گرفته شود.

 

عرضه و فروش انواع محصولات مفتولی

از محصولات مفتولی می توان به انواع توری های حصاری، گابیون، مرغی، انواع سیم خاردار خطی و حلقوی، انواع سیم مفتولی حرارتی و سیاه و مسوار، انواع مش ساده و آجدار، خرپا و زیگزاگ اشاره کرد.

کاربرد هر یک از این محصولات در جاهای مشخصی در ساختمان و صنعت می باشد. محصولات مفتولی از مقاومت بالایی برخوردار هستند. طول عمر و دوام این محصولات به اندازه ای بالا می باشد که تا ۵۰ سال و حتی بیشتر نیز عمر می کنند.

به دلیل خرید مستقیم و حذف واسطه های بازار، بهترین قیمت کلیه محصولات فولادی به خصوص قیمت تیرآهن در بازار توسط شرکت دیجی آهن ارائه می شود. برای دریافت قیمت محصولات مفتولی از یک مرجع معتبر، در تلگرام دیجی آهن عضو شوید.

 

ارائه دهنده شمش فولادی از کلیه کارخانجات معتبر

شمشی که با عنوان شمشال در بازار شناخته می شود، به صورت بیلت تولید می شود و دارای سطح مقطع دایره ای و مربعی است. عرض بیلت کمتر از ۱۵ سانتی متر مربع و سطح مقطع ۲۳۰ سانتی متر مربع است.

شمشی که با عنوان شمشه شناخته می شود، به صورت بلوم است. بلوم دارای سطح مقطع کمتر از ۲۳۰ سانتی متر مربع و عرض بیشتر از ۱۵ سانتی متر مربع است. بلوم برای ساخت ریل قطار، سپری، ناودانی، قوطی، تیرآهن کاربرد دارد.

به دلیل حجم بالای مقداری که مورد معامله قرار می گیرد، یک شرکت آهنی مطمئن حائز اهمیت می باشد. دیجی آهن به دلیل تولید مستقیم و عرضه شمش بدون واسطه و با کیفیت بالا در بازار از مشتریان خاص خود برخوردار است.

www.digiahan.com

دیجی آهن